Šta je Authority web sajt?

Pre nego što vam predstavim priručnik za CashFlow metodu, želim prvo da pojasnim na koji način sve ovo funkcioniše i šta je Authority web sajt biznis model.

CILJ JE DA NAPRAVITE CASH FLOW KOJI ĆE VAM PASIVNO ZARAĐIVATI NOVAC 24H DNEVNO

 

Biznis nije kada vi nekome uradite logo i zaradite 200$. Ili kada napravite nekome sajt i zaradite 3.000$. To je rad za novac.

 

Biznis je kada vi napravite sistem koji sam sebe pokreće, ja to volim da zovem Cash Flow. Kada napravite sebi izvor pasivnih prihoda, pa makar to bilo i 100$ mesečno, onda imate biznis… sve ostalo je rad za novac.

 

 

Da bi ste to postigli morate da uradite nekoliko stvari:

Morate napraviti sajt na kojem ćete objavljivati kvalitetne tekstove u vezi jedne određene oblasti. Na primer: skijanje, peintbol, pčelarstvo, pecanje itd… Paralelno sa time razvijaćete i profile na društvenim mrežama… na taj način gradićete dugoročan brend… u početku nećete imati neki proizvod koji je brend već ćete od tog svog autority sajta praviti brend da bi ste ga kasnije lako monetizovali…

Radićete na promociji sajta tako što ćete dobijati linkove sa drugih sajtova ka vašem sajtu. Na taj način ostali sajtovi na Internetu vas preporučuju pretraživačima kao kvalitetan resurs.

Nakon nekoliko meseci kada se sajt rangira na prvim stranama rezultata pretraga, počećete da zarađujete od njega.

 

Sada ću vam objasniti kako…

 

 

Postoje 4 faze tokom kojih će se razvijati vaš posao a samim tim naravno i zarada:

Affiliate programi

U prvoj fazi razvoja vašeg authority web sajta pisaćete usko ciljanje tekstove od kojih ćete zarađivati promovisanjem proizvoda vaših partnera pomoću affiliate programa. Najčešće je to kompanija Amazon i oni će vam svakog meseca isplaćivati zaradu slanjem čeka na kućnu adresu.

Reklame

U drugoj fazi pisaćete tekstove od kojih ne možete zarađivati promovisanjem proizvoda vaših partnera ali koji će privući veliki broj posetilaca zaintresovanih za teme iz vaše oblasti. Tada ćete na vaš authority sajt dodati reklame da bi ste povećali redovne prihode pomoću tih novih tekstova.

Online shop

U trećoj fazi napravićete na svom sajtu online prodavnicu preko koje ćete prodavati proizvode relevantne vašoj oblasti. Npr ako je vaša oblast “skijanje” prodavaćete pancerice, skije, kacige za skijanje itd… hiljade besplatnih posetilaca koji dolaze preko Google pretraživača će videti vašu ponudu svakog dana.

Sopstveni proizvodi

 

U četvrtoj fazi kada već imate dobro posećen authority web sajt koji zarađuje od affiliate provizija, reklama i online prodavnice, radićete na razvoju sopstvenih proizvoda iz te oblasti jer ćete na taj način najbolje unovčiti vaše posete i iskoristićete njihov pun potencijal. To mogu biti fizički proizvodi ili elektronski kao što su e-bookovi, kursevi itd…

 

Najbitnija karika u ovom poslu koji ćete stvoriti je naravno web sajt.

 

Da bi ste došli u poziciju da vas Google rangira za pretrage u određenoj oblasti a da posetioci imaju poverenja u vaše tekstove koji se bave nekom temom, morate napraviti kvalitetan sajt… Morate da budete autoritet na Internetu za određenu oblast…

 

Zbog toga se ovakav sajt naziva Authority web sajt.

 

Authority sajt je najnaprednija verzija sajta koji je stvoren i optimizovan da privlači što više poseta sa Google pretraživača i da ljudi imaju poverenje u informacije na njemu da bi se lakše odlučivali za kupovinu proizvoda koje nudite ili preporučujete.

 

Vrednost vašeg CASHFLOWA će se ogledati u tome koliko ćete uspeti da se pozicionirate kao autoritet za određenu oblast… što više budete jači i kvalitetniji to ćete imati više poseta od ljudi koji istražuju teme iz te oblasti kojom se bavite…

Svaki tekst privlačiće različitu grupu posetilaca iz te oblasti… na primer oko 100.000 ljudi mesečno traži da kupi zvučnik za sobu… grupa ljudi tražiće najbolji zvučnik za sobu, druga grupa ljudi tražiće wirelles zvučnik, treća grupa tražiće zvučnik sa najjačom baterijom, četvrta grupa će tražiti najjeftiniji zvučnik i tako redom… kao što vidite, ovo su samo četiri teme iz jedne oblasti, a za svaku od tema pišete poseban tekst i njime privlačite posebnu grupu ljudi.

 

Što više poseta imate, vaš Cash flow biće vredniji…

 

Vrednost se ogleda u tome koliko ćete imati posetilaca na sajtu…

 

Takođe, nije poenta biti samo među najboljim rezultatima na pretraživaču već je bitno da budete autoritet za određenu oblast da bi ljudi imali poverenje i da bi kupovali preko vas…

 

Autority sajt je jako dobro rangiran na Googleu za celu jednu oblast… dakle, koju god temu iz te oblasti neko da pretražuje, vaš sajt bi trebalo da izlazi među prvim rezultatima…

 

Authority web sajt služi vam kao generator potencijalnih kupaca i najbitniji je deo vašeg cash flowa… dakle, ovo je princip gde vi napravite sajt na globalnom nivou, tj na engleskom jeziku, i linkovi sa tog sajta najčešće vode na Amazon proizvode… svaki tekst koji napišete na neku temu iz oblasti kojom se bavite je potencijalna zarada jer će on privlačiti nove potencijalne kupce koji traže informacije o proizvodu iz vaše oblasti.

 

Ako vas zanima kako da napravite sebi veoma profitabilan biznis pogledajte stranicu gde je predstavljen priručnik za izradu cash flowa pomoću authority sajta.

Copyright 2020 Cashflow Method. Sva prava zadržana.